Informatie- en workshopavond

Op 7 maart 2024 van 19.00-20.30 uur ben je van harte welkom op onze informatie- en workshopavond. Deze avond zorgt ervoor dat je een goed beeld krijgt van onze school. Vragen als “Hoe ziet een lesdag er uit?”, “Wat leer je bij Latijn?”, “Wat houdt ‘Geo Future School’ in?” of “Wat doe je bij filosofie?” worden beantwoord door leerlingen en docenten. Maar misschien heb je wel hele andere vragen voor ons. Grijp je kans en kom op 7 maart samen met je ouder(s)/verzorger(s) naar Hét Gymnasium.

Wanneer: 7 maart 2024
Hoe laat: van 19.00 uur tot 20.30 uur
Waar: Gymnasium Apeldoorn

Inschrijven: via onderstaand formulier

Leerlingen die nu in de eerste klas zitten vertellen je van alles over onze school en je kunt workshops volgen. Natuurlijk zijn dat niet dezelfde workshops als op de Doe-middagen en Open dag!
Voor je ouder(s)/verzorger(s) is er een apart programma waarin ze informatie krijgen en vragen kunnen stellen. Of misschien hebben ze wel belangstelling voor een proefles Klassieke talen…?