Cambridge Certificate Ceremony

Vrijdag 1 oktober was het zover: in de middag vond de Cambridge Certificate Ceremony plaats. Mevrouw Cosgrave feliciteerde de geslaagde kandidaten namens The British Council. In haar speech benadrukte zij het belang van het behalen van een Cambridge Certificate. Het brengt de leerlingen veel voordelen tijdens het volgen van een Engelstalige studie, het houden van een spreekbeurt en het overleggen met buitenlandse medestudenten. Onze leerlingen hebben zeer goed gescoord: van de 11 B2 First kandidaten is 100% geslaagd en van de 15 C1 Advanced kandidaten is meer dan 50% met een Grade A geslaagd. Alle kandidaten hebben de gehele voorbereiding zelfstandig doorlopen. Ze hebben veel online kunnen oefenen, maar vanwege de pandemie hebben ze nauwelijks ’live‘ lessen gevolgd. Dus een extra groot compliment voor hen!