Jezelf zijn

Niet een beetje, maar helemaal jezelf zijn. Dit is zelfs een onderdeel van onze visie. Wij vinden het heel erg belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn en respect heeft voor de ander. Of het nu gaat om iemands afkomst, seksuele oriëntatie of religie … op het Gymnasium Apeldoorn mag iedereen zijn wie die is of wil worden. Het voordeel van een kleine school is dat je bijna iedereen kent. We staan open voor elkaar, zijn betrokken en gaan graag met elkaar in gesprek. Op deze manier leren we van elkaar en maken we samen de school nog mooier. Dit doen we eigenlijk iedere dag; dit thema komt terug in allerlei vakken en lessen. We zijn trots op onze school en de unieke sfeer waarin iedereen zichzelf kan laten zien!