Aanmeldprocedure

Over de aanmelding en toelating van leerlingen

Aanmelden voor schooljaar 2024-2025

Wil je je aanmelden bij ons op school? Leuk! Vanaf dit schooljaar melden alle achtstegroepers zich gelijktijdig aan. Hierdoor maakt iedereen evenveel kans op een plek op de school van je keuze die ook past bij jouw advies. Van je basisschool ontvangen we het schooladvies. Jouw leerkracht van groep 8 kent je goed en weet veel over je talenten, motivatie en werkhouding. Als we leerlingen gaan plaatsen, nemen wij dit belangrijke advies altijd over. Dit schooladvies is wettelijk bindend.
Meld je aan in de week van 15 t/m 31 maart 2024 via deze pagina.

Toelating

Als jij je voor 1 april hebt aangemeld krijg je in mei te horen of je bent toegelaten op onze school. We hanteren voor de toelating één criterium: een VWO-advies van de basisschool. Bij een havo/vwo-advies word je toegelaten als de basisschool er ook achter kan staan.

Kennismakingsmiddag

Op 26 juni 2024 kom jij samen met je klasgenoten en alle andere nieuwe brugklasleerlingen op school om kennis te maken met elkaar en je mentor.

Wie weet start jij – net als Joop – ook bij ons

Joop reist iedere dag met de trein. Hij komt uit Voorthuizen,
dus dat is wel een eindje van de school vandaan. Benieuwd
hoe zijn reis naar school eruitziet? Nou, zo:

Vragen?

Als je vragen hebt, kunnen jij en je ouders altijd contact opnemen. Dit kan telefonisch via 055 -521 30 24, of per mail: [email protected].