The Big Challenge

The Big Challenge is een wedstrijd waarbij leerlingen op twee niveaus getest worden op hun kennis van de Engelse taal en de gebruiken van Amerika en Engeland. Ze maken hierbij kans op leuke prijzen en zijn actief bezig met de taal.

Begin april hebben alle eerste- en tweedeklassers meegedaan aan deze wedstrijd. Een aantal leerlingen vanuit huis, en een aantal heeft de Challenge gelukkig gewoon op school kunnen doen. Het was even wachten, maar begin juni kregen we de uitslag.

Onze beste leerlingen waren Silke uit 1d en Nova uit 2b. Ook binnen de Benelux hebben zij goed gescoord. Silke was 21e van 2024 leerlingen op level 3 en Nova was 76e van 960 leerlingen op level 5. Ze hebben allebei een mooie bluetooth-speaker gewonnen.

We zijn heel erg trots op onze leerlingen!