Werken bij

Hét Gymnasium Apeldoorn

Wij zijn een kleine, veelzijdige school met een groot hart voor authenticiteit. Ons team zet zich continu in voor lessen die leerlingen inspireren en uitdagen. Wij bieden gymnasiaal toponderwijs en ruimte om te leren voor het leven. Burgerschap, contextrijk onderwijs en talentontwikkeling hebben een centrale plek in de dagelijkse lespraktijk. Een permanente uitnodiging aan leerlingen om zichzelf te laten zien – op school en in de wereld. Gymnasium Apeldoorn is Geo Future School, Olympiadeschool en Opleidingsschool Cambridge Engels. Wij geven erkend reanimatieonderwijs, bieden veel extra activiteiten aan en zijn officieel een ‘gezonde school’.

Veluwse Onderwijsgroep

Gymnasium Apeldoorn maakt deel uit van de Veluwse Onderwijsgroep, een door talent en ambitie gedreven organisatie. Bijna 2.000 medewerkers maken zich sterk voor kwalitatief en uitdagend onderwijs voor ruim 13.000 leerlingen.

Wij bieden je

• een brede onderwijsorganisatie met mogelijkheden voor mobiliteit;
  • scholen met een eigen profiel en sfeer;
  • goede ondersteuning en begeleiding;
  • een eigen Academie met een trainingsaanbod dat aansluit bij jouw ontwikkeling;
  • een ambitieuze bedrijfscultuur.

Ontwikkel jezelf!

Het onderwijs verandert. Ontwikkeling van je bekwaamheid als docent, teamleider of medewerker is daarom steeds onderwerp van gesprek. Wij stimuleren een lerend klimaat door het delen van kennis en ervaring, de inzet van interne coaches en opleidingen. Ook krijg je intern de mogelijkheid om door te stromen.

Onbevoegd?

Gymnasium Apeldoorn wil bevoegde én bekwame docenten voor de klas. Heb jij je bevoegdheid nog niet en wel lesgevende ambities? We denken graag mee over de mogelijkheid voor een (maatwerk-) opleiding, de Lerarenbeurs en studieverlof. Ben je zij-instromer en heb je interesse in het volgen van een traineeship? Neem contact met ons op of kijk voor meer informatie op www.traineesinonderwijs.nl

Vacatures

Bekijk hier de vacatures van de Veluwse Onderwijsgroep.