Inleveren boeken

Inleverschema boekenpakket Gymnasium Apeldoorn
Maandag 3 juli 2023
Locatie KSG Molleruslaan 42

Afhaaltijd is op basis van de eerste letter van je achternaam

TijdLeerjaar 2locatieTijdLeerjaar 1locatie
08.30A t/m MGymzaal08.50A t/m MGymzaal
08.40N t/m ZGymzaal09.00N t/m ZGymzaal
TijdLeerjaar 3locatieTijdLeerjaar 4locatie
09.10A t/m MGymzaal09.30A t/m MGymzaal
09.20N t/m ZGymzaal09.40N t/m ZGymzaal
TijdLeerjaar 5locatieTijdLeerjaar 6locatie
09.50A t/m MGymzaal10.10A t/m MGymzaal
10.00N t/m ZGymzaal10.20N t/m ZGymzaal

Graag goed doorlezen:

• Om de inname van de boeken voor iedereen op een snelle manier te laten verlopen is het verzoek om op het genoemde tijdstip (zie boven) aanwezig te zijn. De inname gebeurt op klas en beginletter van de achternaam. Is er een dringende reden waarom niet ingeleverd kan worden, dan graag een mail sturen naar: [email protected]
  • Op het plein staat aangegeven waar je naartoe moet.
  • De doos met boeken geef je af bij de boekenfondsmedewerker achter de tafel. Je wacht tot je naam daadwerkelijk op de lijst is afgevinkt.
  • Alle huurboeken die aan het begin van het schooljaar verstrekt zijn, moeten ook ingeleverd worden.
  • De werkboeken moet je houden, want deze zijn in de vervolgklassen weer nodig. Als deze boeken in het nieuwe schooljaar opnieuw moeten worden verstrekt, zijn hier kosten aan verbonden.
  • De boeken moeten in een doos of plasticzak (met naam en klas erop) afgegeven worden.
  • Kaftpapier moet al verwijderd zijn!
  • Zijn er leerlingen op de dag niet verschenen, dan zullen wij dezelfde dag nog contact opnemen.

We wensen jullie allemaal een goede vakantie toe!